NZT 48 HAPI KULLANICI YORUMLARI

Son zamanlarda satışı yapılan NZT 48 Zeka geliştirici kapsül yorumları, nzt48 hapı şikayetleri, nzt 48 kullananlar yorumları bu başlık altında paylaşılacaktır. Ayrıca NZT 48 satış fiyatı hakkında da bilgi vereceğiz. Öncelikle ürünün işe yarayıp yaramadığını bilmediğimizi belirtiriz. Bu nedenle kullanan arkadaşlar ürün etkileri hakkında bilgi verirlerse çok memnun oluruz.

nzt 48 hapı yorumlarıNZT 48 Zeka Geliştirici Kapsül fiyatı internette gördüğüm kadarıyla 49 TL’den satılmaktadır. Gerçek fiyatı hakkında bir bilgim yok. Ürün orjinal mi değil mi onu da bilmiyorum. Bazı internet sitelerinde okuduğum yorumlar arasında memnun kalanlar olduğu gibi işe yaramadığını söyleyenler de bulunmaktadır. Artık tercih size kalmıştır.

Sevgili arkadaşlar siz de kullanıcı yorumları farkıyla nzt 48 hapı hakkındaki olumlu veya olumsuz yorumlarınızı bizimle paylaşır mısınız? Lütfen bu yorumların diğer kullanacaklar tarafından dikkate alındığını unutmayınız. Tarafsız yorum yaptığınız için teşekkür ederiz.

Yorum Yazmak için Tıklayın

Benzer Kullanıcı Yorumları:

nzt 48 (1104), nzt48 (508), nzt 48 kullananlar (477), nzt 48 nedir (468), nzt 48 yan etkileri (347), nzt48 com tr/sorgula/index php barcode 043278 btn_sorgula sorgula (209)

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

  1. illa bişeyler yalayıp yutunca kapasitem artsın diyorsanız metamfetamin kullanın işinize yarar ama ölümünüzde çabuk olur.Max 2 ay yaşarsınız.Kimyacıların 1898den bu yana üzerinde çalıştığı ağır bir uyuşturucudur.Şahsen ben tavsiye etmem ölürsenizde bu yazı bilgi amaçlıdır.Beni alakadar etmez.Adamlar ilacı aldığına göre bi 10.000 dolar bulup metanıda alır.Mesuliyet bende değil.ÖZETLE ANLAMAYANLARA SÖYLÜYORUM : UZAK DUR KESİN ÖLÜRSÜN !!! Haricinde adam gibi bitkisel ve hayvansal gıdalarla beslenin.Pharmaton günlük takviye ben kullanıyorum yada suprdyne all days yanılmıyorsam adı buydu ilaçsal takviye olabilir.Bitkisel olarak gingseng bitkisinin kökleri yada kökden toz. pahalıdır ortalama kilosu 350 tl civarıdır ama işe yarar düzenli kullanmanız gerekir.Günde bir bardak türk kahvesi dikkatinizi toplar.Çikolata bilhassa bitter mutluluk hormonu salgılatır.Ceviz balık vs gibi besinler beyne fosfor takviyesi sağlar.Bi daha saçma sapan ilaçları almayın diye bunları yazıyorum.Aldığınız haplar kimyevi madde meyve değil.Pazarcıdan almazsın Toptancıda satılmaz.İlacı Hastanede doktor yazar eczane satar.Adam olun adamı çıldırtmayın.

  2. Arkadaşlar illaki beyninizi güçlendirmek istiyosanız kafanın iki temporal kemiği üzerine pamuk benzeri bezle kapatın ve iki yandan betninize elektroşok verin beyne iyi gelir belli bi yüzde artışı olur ama işlem sırasında ölüm olabilir nden diye sorarsanız da vücut bi araba gibidir arabanın maotoru da beyindir ama beyin arabaların aksine benzin yerine elektrik üreterek yaşamdal faaliyetlerimizi karşılamamızı sağlar. Yani erkekler iyi bilir tofaşa ferrari motoru bağlamak gibi olur araba hızlanabilir de ilk sürüşte duvara toslayabilir de.

  3. Arkadaşlar Sakın NZT 48 plavrasına kanmayın. Ben satıcısından aldım bir boka yaramadı.

    • aynen arkadaşa katılıyorum bu haba 60 lira verdim çok pişmanım paramı yaktım yazık günah sakın inanmayın hiç birşeye yaramıyor

  4. allah aşkına böyle bir şey bulsalar bize mi satarlar ve bu kadar ucuz mu olur, lütfen inanmayın böyle şeylere para tuzağı bunlar hep

  5. Ben kulanım. 4 sipariş vermistim Birini TİKA başa yemek Yemistim midem bulandı kustum bi saat sonra farkini gördüm çök kısa sürdü 2 attım saatlerce bekledim birsey görmedim. 3.attım 10dk sonra tam etki 4.saat sürdü sıcak şeyler içince tazaleniyor aynı gün sonuncuyudu attım ertesi günü hatirlamiyorum pislik kesinlikle.bu gün uçurdu ertesin.günde aglatti yapmayın ama.zevkli

  6. arkadaşlar bedavadan heveslenmeyin öyle bi madde yapamazlar diyelim yaptilar diyelim madde çok yüksek uyarıcı bi özelliğe sahip olması lazım o dozda uyarıcıyı beyin en fazla 1 hafta dayanabilir sonra delirirsiniz zaten böyle maddeler gereksiz Allah zaten ihtiyacimız olan herşeyi doğada yaratmış gerisi zararlı doğadan faydalanın .. Türklerin böyle şeylere kanmamalari lazım ..

    • yazısı için ulasLütfen isminizi yazınız.. tarafından yapılan yorum

      pardon ama urun ıcerıklerını gormenızı tavsıye ederım.. ıcerdıklerı malzemeler zaten dogal..

  7. ben aldım 1 tane ictim iyi geldi iddayı yakaladım 2. ictim oda iyiyidi ama icmedigim zaman tam bir gerizekalıydım

  8. böyle bişey var ama ismi nzt değil ben 2 yıldır kullanıyorum. 2 yıl önceki halime çöpçü erhan gözüyle bakıyorum.
    ortalıkta satılan nzt lere inanmayın. şehrin adını vermicem şuan bi ilçenin belediye başkanıyım ve göreceksiniz bu ülkeyi yakında ben yöneteceğim… şimdiden sevgiler

  9. Arkadaşlar bir eczacı olarak kesinlikle tavsiye etmiyorum pharmaton tb ve ya supradyn ve gingseng tb alın sağlık bakanlığı onayı olmayan hiç bir şey almayın eczaciniza ve ya Dr unuza danışmadan sakin hiç bir ilaç kullanmayın

  10. Arkadaşlar nzt 48 reklamı yapılan filmde bile kullanlara özgürlük ve zekanın yanı sıra tutsaklık ve ölüm vaadettiği gerçeğini unutmayalım

  11. NZT HAPI TURKIYEDE SATILMIYOR.BAZI YABANCI ULKELERDE SATILIYOR.TANESİ 400 DOLAR.

  12. HİÇ MEMNUN KAMADIM 4 KUTU ALDIM AMA PİŞMAN OLDUM ALMANIZI TAVSİYE ETMİYORUM 78 KİLOYDUM 90 KİLO OLDUM AŞIRI KİLO ALDIRDI İLK ZAMANLAR Bİ ETKİSİ OLMADI AMA BAŞ AĞRISI MİĞDE AĞRISI BULANTI HALSİZLİK YORGUNLUK SANKİ KOMADA GİBİYDİM BIRAKTIM 2 AY KENDİMİ TOPARLAYAMADIM ŞİDDETLE TAVSİYE ETMİYORUM

  13. arkadaşlar ben bu hapı 98/99 yıllarında kullandım o zamanlar ozel kısılere verılıyordu ustelık ucretsız etkısı 9 saat suruyordu emın olun orjınalını denk gelırsenız bır profosorden daha zekı tahmıncı ve akıllı oluyor ınsan ama bıraktıktan sonra 4 yılından sonra tamamıyle beyınınızı pratık zeka oyunlarıyla meşgul etmezde bos bırakırsanız emın olun kafanızın ıcınde dusune bılcenız bır beyın olmuyor bundan emın olun ve orjınal nzt ye denk gelırsenız uzun surelı kullanmayın sonuçları ıyı olmaz saygılarımla

  14. zekanızı guclendırmek mi istiyorsunuz bol bol omega 3 alın. yani balık yiyin. Şahsen ilk okul mezunuyum ama 2004 yılından beridir alt yazılı dizileri izliyorumm, şuan 2015 teyiz inanın son 2 yılıdr alt yazıyı kapatıp izliyorum hatta dizi yayınlayan sitelerden alt yazılardaki hataları gördugum için çevirmenlik teklif ettiler ama ilgilenmemdim ben guzel vakıt geçirmek için izliyorum dedim. bir çok turiste yardımmcı oldum sultanahmette. yani diyecegim unutmamak ögrendıgınız hep aklınızda durmas için haftada en az 3 kez evdınızde balık yiyin. ara sıra kuru uzum veya 3 adet ceviz yeyin

  15. Arkadaslar almayın para tuzağı aldım kullandım hiç bir işe yaramıyor paranıza yazık ve son kullanma tarihi gelmeden kufkendi bilginize

  16. Sağlık sektöründe şu iyi yada bu iyi diyebilen sağlık Bakanlığımız var dimi bu hapları önermiyen ama ülkede yurt dışında yasak olan birsürü ilaç türkiyede kol geziyor …

  17. Konuyu oyle inceledim ve yazlılanlara gerçekten güldüm.. Ben kullanmadım ama arkadaşın dediği gibi orjinale denk gelırsenızi 12 saat boyunca sizden zekisini göremezsiniz.Onuda geçtim burda laf etmek olmaz ama arkadaşlar adam asit (LCD) Bazlı ilaç kullanıyor .!

  18. Selamın aleykum öncelıkle ben yazılanları okudum ama hıc bırsey anlamadım bu LSD dediğiniz şeyde bişeye yaramıyor sadece halisülasyon başka bişey değil şuan 17 yaşındayım yaklaşık 6 senedir uyuşturucu kullanıyorum anlıcanız beynime yenik düşmüş durumdayım Allahıma çok şükür şuan kullanmıyorum ama hala etkisindeyim hiç bişey hatırlamıyorum herşeyi unutmuş durumdayım şuan duygularımı kontrol edemiyorum bunun düzelmesi için ne yapmam gerekir sadece yardım istiyorum diğer insanlar gibi düşünüp taşınarak hareket etmek istiyorum Yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler .

  19. BEN KULLANDIM KENDİNİ FARKLI HİSSETTİĞİN DOĞRU AMA İŞE YARAYIP YARAMADIĞINI ANLAYAMADIM İÇERDİĞİ VİTAMİNLERDEN ZARAR GELMEZ KULLANILA BİLİR AMA VİTAMİN OLARAK EXTRA BİRŞEY YOK BİLGİNİZE.

  20. Can kardeşim ben bir metanfetamin kullanıcısıyım ve beynini daha iyi kullanmasını sağlamıyor sadece sağladığı dikkat artıcı bazı şeyleri daha iyi anlamak kimseye tavsiye etmiyorum Max 2 ay ölüm süreci yazmışsın 2 yıldır kullanıyorum hemde son sürahat günlük hayatımda herşeyden önde gelen bişey ama hayatımda çok seyimi kaybetmeme sebeb oldu ve en önemlisi mutluluk hormonlarıma çok önemli hasar vermesi bu düzeltme şansım olsaydı bir şansım olsaydı bu madde ile tanışmazdım emin ol o yüzden hayatta hiç bir uyuşturucuya gerek yok normal yaşantı ve aile saadeti en güzeli bu sadece benim görüşüm 🙂

    • Turkiyede kullandiginiz o sey metanfetamine değil bunu unutmayin görünüşü falan ayni olabilir ama orjinal metanfetamineyi bulamazsiniz turkiyede kandirmayin kendinizi ben metanfetamine kullaniyorum die kullandığın sy gercekten o olsaydi sen ne bu siteye girebilirdin nede yazi yazabilirdin insan vucudunu en hizli bir şekilde Çürüten bir maddedir ölmüş bi insanin cesedi bile toprak altinda o kdar cabuk çürümez unutma bunu yaşayan nefes alan bi insani nasil curuttugunu var sen dusun 😉 ve evde yapamazsin orjinalini kek yapmayi bilen insan yapabilir diyorlar ya yalan dolan o hmde dediğim gibi bulamazsin türkiyede ve bi cok ulkede anca meksika jamaika nijerya amerikagibi ulkelerde bulabilirsin ama amerikanin her eyaletindede bulamazsin onu

      • Modiwake diye bir ilaçta var ben 1 yıldır kullanıyorum ve memnunum

  21. Ben 7 adet aldım ve 5 ay aralıksız kullandım Bi bok olmadı ve sağlığımdan oldum karaciğer değerlerim yükseldi yağlanma var bıraktım kullanmıyorum şu an dava açmaya hazırlanıyorum ve benim gibi zarar gören varsa bana ulaşsın cenkcakir@windowslive.com telefonuma ekli Mail’im mail bekliyorum.arkadaşlar

  22. Şuraya bak millet ne hale gelmiş küçücük bir haptan umut bekler olmuşlar:) yok ben kullandım acayip zeki oldum 🙂 biri yazmış belediye baskaniyim demiş ülkeyi yönetecek mis:) önce sen aileni yonet sonra bizi yönetirsin 🙂 adam Allahtan deve götünü yalayıp da beyni çalışsa sizde çıkıp aynısını yapacaksiniz:) halinize şükür etmeyin siz. Rabbim ne güzel denge kurmuş kime ne vereceğini okadar güzel ayarlamış ki her şey ortada. Sen alman gereken beyni zaten almışsın nzt de alsan deve götü de yalasan fazlası olmaz 🙂 Rabbim akıl versin

    • Amin 🙂 Ne güzel yazmışsınız ağzınıza sağlık, maalesef insanlar böyle şeylerden medet umar hale gelmiş, oysa ki beynini kullanmak senin elinde olan birşey 🙂

  23. Sevgili arkadaşlar yazılanları ilgiyle okudum gerçekten de kimi arkadaşımız bende işe yaradı diyor kimi arkadaşımız da bir işe yaramadığından bahsediyor, Açıkçası işe yaradı diyen arkadaşlara sormak istiyorum nasıl işe yaradı ne yaptınız? Ben bilgisayar mühendisiyim ve 8 ayrı programlama dili biliyorum ve bunları herhangi bir ilacı kullanmadan yapabiliyorum, demem şu ki arkadaşlar Beyin sizin hap arayacağınıza bunu daha aktif şekilde nasıl kullanabilirim diye düşünseniz olacak birşey, ha illa ki takviyeye ihtiyacınız mı var? Gidin bir Eczaneye Multivitamin ilacı istediğinizi söyleyin, en azından bir sorun olursa muhattabınız olur. Tek söylemek istediğim şey İnsanların zaaflarını kullanarak dolandırıcılık yapan kişilere inanmayın. Saygılarımla.

  24. Gelişi güzel ilaç kullanmayın ölürsünüz.doktor muanesi olmadan asla kullanma.burda ilaçı övüyolarsa kesin bir rant para kazanma var.insan hayatı herşeyden önemlidir bence.

  25. ben kullandım yarım saat zınkkk bi geldi kafası bi baktım yanlıs hapı yutmuşumm koş koşşş

  26. Ben bu hapı almayı planlıyorum bazılarınız kötü bazılarınız ise iyi şeyler yazmış. 1 kere denemekten ne çıkar sanki ben alıyom bilginize ölürsem bu yorumumu yayınlarsınız eyvallah.

    • Böyle birşey bulabilen önce KANSERE çare bulurdu ve MİDEDEN BEYNE kadar çok kısa sürede etki yapan bir maddenin en az 100 YAN etkisi olur.

    • Selam, ne yaptınız AYŞE hanım aldınız mı İNŞALLAH iyisiniz,

  27. zeka gelişmezligi var ne yapabilirim.okul okuyamadım karnede 11 zayıf var. Matematik de hesap yapamıyor iş hayatı kötü

  28. Son 4 yıldr kullanıyorum artk bagımlısı oldum son 4 yılda tek degisen sey insanlardan uzaklaşmam

    • ya arkadaş siz bu ilacı uyuşturucu sanıyorsunuz ama bu ilaç insanlığın evrimi olabilir bence kötüyü iyi yapabilir mesela pisi temiz tembeli çalışkan. şuan piyasadaki ilaç belki etkisiz fakat insanları böyle kandırsalar işe yaradığı takdirde emin olun hiçte fena olmaz ;D

  29. arkadaşlar bu hap para tuzağı sakın kanmayın ve almayın ben düşdüm cahillikten sizler kanmayın

  30. bu hapı içtim öyle kafam çalıştıkı asgari ücretten başka para kazanamadım.

  31. 2010 senesinde 2 kutu znt 48 kullandım
    Günde iki adet tok karnına fakat 3.gün başım agrımaya başladı satınaldıgım firmayı aradım normal olduğunu söylediler kullanmaya devamettim çünkü işe yarıyordu her sorulan soruya cevabım hazırdı hafızam emrime amade idi
    Fakat miyde ağrıları dayanılmaz birhalmıştı ve ilaç bitince yenisini sipariş etmedim 3.günün akşamı resmen düşünemiyordum karar veremiyordum fikirsiz kalmıştım ezzane den supradyn aldım fakat hayır olmuyordu znt48şişenin üzerinde yazan herşey yazıyor ve baş ve mide agrıtmıyordu fakat enerji vermek dışında birişe yaramıyordu
    Televizyonda cevizin faydaları vs sabah açkarnına biravuç 1saat sona kahvaltı arkadaşlar inanın aynı mide agrıları başladı başarısından kurtuldum 7.gün znt 49 çalışmaya başladı
    deneyin göreceksiniz
    Sivilce yapıyor
    Ceviz de znt 48 de bilginize