Sarımsak Çayı Kullanıcı Yorumları ve Şikayetleri

36 yanıt

  1. Aylin
    08 Ekim 2013

    Merhaba,
    Sarımsak çayı ile ilgili soru ve görüşlerinize buradan yardımcı olabilirim.

    Aklınıza takılan soruları rahatlıkla sorabilirsiniz.

    *** adına Aylin.
    İyi günler.

    • pelin naz
      05 Kasım 2013

      siz kullanıcı mısınız yoksa ürünü pazarlıyor mmusunuz? kaç günde kaç kilo veren var bildirin lütfen.

      • merve aydın
        04 Şubat 2014

        merhabalar bayanlar sağlıklı ve düzenli zayıflamak istiyorsanız güvenle garlic tea cayı kullanın . iletişim için bana ulaşabilirsiniz.

        ***

    • gül dinç
      19 Kasım 2013

      gerçekten işe yarıyormu ben almayı düşünüyorum ve karasızım kullandınız mı siz ? çoğu sitede görüyorum bazılarını üstünde farklı isim var hangisini almalıyım sizce? ben en iyi garlic tea diye duydum ama bilemiyorum yardımcı olursanız sevinirim

    • yağmur
      25 Kasım 2013

      Merhaba ben garlictea resmi satış sitesi olduğu yazan bir siteden ürün siparişi verdim santeve diye bir ambalajla geldi orjinal mi değil mi anlayamadım xS

    • atiye
      25 Ekim 2014

      Merhaba ben iki gündür kullanıyorum sizce faydasını görür muyum . masa başı is yapıyorum spor imkânın yok çayi nasıl kullanmaliyim gerçekten kilo verir miyim

  2. tugba lok
    31 Ekim 2013

    ben ıkı gundur kullanıyorum ama bunun yanında ekstra bısey yapmadan kılo verebılırmıyım

  3. pelin naz
    05 Kasım 2013

    ya arkadaşlar kullananlar varsa kaç günde kaç kilo verdiniz yazın lütfen..
    ona göre alıcam ya da almıcam..

    • ZEYNEP
      11 Aralık 2013

      BEN BİR PAKET KULLANDIM 60KM DIM HALA 60KİLOYUM DEGİŞEN BİŞEY YOK YALAN ALMAYIN ARKADAŞLAR

  4. sumeyye
    30 Kasım 2013

    ben garlic tea çayı aldım fakat ne kadar orjinal ne kadar sahte hiç bir fikrim yok bunu nasıl anlayabilirim ?

  5. Nihan
    02 Aralık 2013

    Cidden inanıyormusunuz?
    Mümkün mü sağlığı bozmadan pat dıye zayıflamak
    Anlamadığım ünlüler iki kuruş reklam parası alacam dıye nasıl düşüyorlar

  6. zeynep
    11 Aralık 2013

    BEN BİR PAKET KULLANDIM 60KG DIM HALA 60KG KİLOM DEGİŞEN BİŞEY YOK YANİ ALMAYIN ARKADAŞLAR HEPSİİ YALAN BUNLARIN

  7. ZEYNEP
    11 Aralık 2013

    BEN BİR PAKET KULLANDIM DEGİŞEN BİŞEY YOK HEPSİ YALAN BUNLARIN ALMAYIN ARKADAŞLAR

  8. Lütfen isminizi yazınız..
    20 Aralık 2013

    Uzerinde hologramm numarasi var.onu internetten kontrol edeniirsiniz

  9. hatice çiçek
    21 Aralık 2013

    bu kandırmacadan baska bişey değil sakın kanmayın böyle şeylere inanmayın.ben kullandım hiç bi işe yaramadı.

  10. serdar
    22 Aralık 2013

    Haberde Kaynak Gösterilmediği İçin Kaldırılmıştır. Karalama Kampanyası Olması İhtimaline Karşı

    • Pınar
      23 Aralık 2013

      İçerikde Belge ve İspat Olmadığı İçin Konu İçeriği Kaldırılmıştır.

  11. seda
    25 Aralık 2013

    1 aydır kullanıyorum fakat değişen hiç birşey yok almayın derim

  12. ayşe demir
    26 Aralık 2013

    merhabalar öncelikle yukarıdaki ölüm haberi beni çok yıktı bende saarımsak çayı aldım ve şuan çok tedirginim neden insanlar üç kuruş için bunları yaparki bir kızı annesiz umutsuz acılarla bırakırki çok üzüldüm ya bu çay neymiş ender saraç artık biir resmi sitede lütfen açıklama yapsın neye güveneceğimizi bilelim yorumu görenlerin bu çaylarla ilgili sayısız sitelerin olduğunu görecekler ve benim bir arkadaşım biberiye habı kullandı zayıflama uğruna kız günlerce komada üstüne hafızasını yitirdi ve parlak bir hayat önündeyken bu artık satıcıların reklam yapanların durması gereken bir nokta olmalı kime inanacaz artık

  13. burcu
    27 Aralık 2013

    Bnde aldım 13 gündür kullanıyorum pek fark göremedim.Şu ölüm haberinede cok üzüldüm acıkcası okadar herkes kilo verdim yok 5 kilo yok 10 kilo diyor nasıl veriyolar ben hala anlamadım.Tabi inancımda giderek bitiyoo…

  14. Sibel SAĞLIYAN
    03 Ocak 2014

    Aldığım sarımsak çayı üzerinde jolie tea yazıyor orjinal mi bilmiyorum. Hiç bir etkisi olmadı.Faturası varmıydı dikkat etmedim. Üerünün orjinal olup olmadığını nasıl anlayabilirim. Teşekkürler

  15. başak yıldız
    06 Ocak 2014

    koca bir yalan sakın inanmayın satasıya kadar sattılarmı insanın suratına kapatıyolar valla

  16. bahar
    11 Ocak 2014

    Arkadaşlar kesinlikle inanıp almayın. Ben kullandım kilo vermek biyana aldım üstelik.Sadece benim başıma gelen bir olay da değil,beraber aldığım arkadaşlarım da kesinlikle memnun kalmadılar. Ürünün orjinal olup olmamasıda önemli değil,merak etmeyin orjinalide beş para etmeyen hiçbir faydası olmayan bişey…

  17. kezoooooooooooo
    22 Ocak 2014

    valla ben kullandım bir ay boyunca aynı kiloda sabit kaldım hiç kilo veremiyorsunuz artı mide ekşimesi yapıyo birde tok tutma özelliği var derler yania ama yalan yani sizlere önereecegim hipiskus kullannın birde spora daha cok yüklenin öyle kilo verebilirsiniz

  18. sibel
    23 Ocak 2014

    Küçük bir taze zencefil parçasını soyun ve 2 fincan suyla kaynatın. 6 dakika kaynadıktan sonra içine 2 diş ezilmiş sarımsak, 2 çay kaşığı bal ve 2 çay kaşığı limon suyu ekleyin ve iyice karıştırın. Çayın soğumasını bekledikten sonra süzün ve soğuk için. bunu yapin en azindan sahte midir korkunuz olmasin sabah aksam ic bende denicemm para vermeyinn siz yapinn

  19. Zeynep Güney
    29 Ocak 2014

    Kesinlikle yalan bende sipariş verdim garlic tea adı altında santeve olarak ürün elime ulaştı. Emzirmen annelerin 40gün sonra kullanabileceklerini söylediler fakat öyle bişey yokmuş benim bebeğim 3,5 aylıkta getirttiğimde kullandım bebeğim şimdi beni emmiyor tekrar ürünü gönderenlere ulaşmak istediğimde ise tel kullanılmıyor yani o num kimse yok kilo veremediğim gibi hem benim hemde çocuğumun sağlığıyla oynandı kesinlikle tel görüşmelerinizi sesli kayıt altına alın ben hıkuksal işlem başlatıyorum haklarında…

  20. ayşen
    08 Şubat 2014

    ARKADAŞLAR SAKIN ALMAYIN BUNLARIN HEPSİ PALAVRA BEN ALCAKKEN VAZGEÇTİM SONRA ARAYIP İKNA ETTİLER BİNBİR LAFLA KANDIM ALDIM ŞU ANDA CAN ÇEKİŞİYORUM DESEM İNANIN

  21. aynurr
    13 Şubat 2014

    Ben tam yedi kutu garlic tea aldim uç kutu kaldi bana bi zarari olmadi ama kesinlikle bi faydasini da görmedim hic kimseye tavsiye etmiyorum tamamen para tuzagi asla itimat etmeyin bir gr bile vermedim artik eskisi kadar düzenli icmiyorum zaten geniş çapta arastirinca bu tur hazir çaylar faydadan çok zarar getiriyormus paramin tek kurusunuda helal etmiyorum sizlere insanların inanclarini ve duygularini somuruyorsunuz yazik … Söyleyecek başka birşey yok

  22. figen
    18 Şubat 2014

    garlc tea siparşi verdim ama santeve geldi.aradım bu ürün istemedğimi söledim 15 gün kullanmadan iade alamıyoruz dediler .14.gün aradım biz size dönücezdediler.gram da vermedim sakıııııııınnnnnn inanmayın.yazıklar olsun haram zıkkım olsun…..

  23. sibel sürav
    19 Şubat 2014

    Ben de 3 kutu aldım ve 1 aydır düzenli kullanıyorum,bırakın kilo vermeyi kilo aldım….

  24. nurçisem
    21 Şubat 2014

    bende aldım my from tea diye bir çay geldi şikayet nereye edebilirim

  25. sevim özyılmaz
    14 Mart 2014

    arkadaşlar bende aldım kullandım iştahımı açtı 3 kilo aldım kilo vermeye çalışırken kilo verenler nasıl 10 kilo vermiş merak ediyorum açıkçası hiç bir yarar göremedim..

  26. EZGİ
    29 Nisan 2014

    BENDE 7 KUTU ALDIM SAKIN İNANMAYIN BİR KİLO BİLE VERMEDİM PARA TUZAGI ARADIMDADA DOKTORLARIMIZ SİZİ ARICAK AMA 6 AY OLDU ARAYAN SORAN YOK SAKIN KANMAYIN SAKIN

  27. bahar
    14 Mayıs 2014

    arkadaşlar sarımsak çayın hazırlanışı zencefili 6 dakika boyunca suda kaynatın sonra ezilmiş sarımsağı içine atın 1 tatlı kaşığı bal atın isterseniz pul biber de atın bunu her yemekten kahvaltıdan yarım saat 1 saat önce için hazırlara para vermeyin

  28. demet
    29 Ağustos 2014

    ARKADASLAR BENDE KULLANDIM BU ÇAYI BİR PAKET ALDIM ENDER SARAÇOĞLUNUN SATTIGI ÇAYDAN BEN 1 HAFTADA 5 KILO VERDIM 73 KILODAN 68E DUSTUM AMA BU CAYIN YANINDA YEMEGIMI COK KISMISTIM AZ YIYORDUM ARADA BIR YARIM SAATLIK YURUYUS YAPTIM BU SEKILDE KILO VERDIM FAAKAT BIRAKINCA O KILO HOOP FAZLASIYLA GERI ALDIM BENDE KIMSEYE TAVSIYE ETMIYORUM

  29. Osman Akbaş
    25 Ekim 2014

    Bu yorumlar gercek mi arkadaslar. Gercek kullanicilarin yorumlarini bekliyorum acil. Ben de alicam bu garlic tea ama emin olamiyorum. 40 liramiz bosuna gitmesin

Bir Yanıt Bırak

mobil masaüstü