Home / Sağlık & Diyet / Nicoderm Kullanıcı Yorumları ve Şikayetleri
Nicoderm Sigara Bırakm Seti
Nicoderm Sigara Bırakm Seti

Nicoderm Kullanıcı Yorumları ve Şikayetleri

Nicoderm Kullanıcı Yorumları ve sigara bırakma seti nicoderm şikayetleri | Değerli misafirler siz de bu başlığımızda nicoderm sigara bırakma seti ile ilgili düşüncelerinizi, şikayetleri ve önerileri paylaşabilirsiniz. Nicoderm sigara bırakma seti içerisinde 1 Adet Avuç İçi Jeli (100 ml), 1 Adet Sigara Bırakma Pastili (24 Pastil), 1 Adet Sigara Bırakma Bandı (24 Adet) bulunmaktadır.

Siz de aşağıdaki yorum bölümünden nicoderm sigara bırakma seti hakkında merak ettiğiniz soruları sorabilir ve ürünü kullandıysanız ürün hakkında neler düşündüğünüzü de paylaşabilirsiniz. Bu yorumları ürünü kullanmak isteyenler okuyacağından lütfen tarafsız olunuz ve alacak olan kişilere fikir vereceğini unutmayınız…

Nicoderm Sigara Bırakm Seti

Benzer Kullanıcı Yorumları:

nicoderm yorumları (146), nicoderm yorum (98), nicoderm kullanıcı yorumları (96), nicoderm şikayet (82), nicoderm sigara bırakma ürünü kullananlar (53), Nicoderm sigara birakma seti (46)

Check Also

Slim Endorphine Kullanımı öğrenme

Slim Endorphine Kullanımı

Slim Endorphine Kullanımı Şişmanlık, çağımızın önemli sorunlarından birisidir. Çeşitli nedenlerden dolayı birçok kişi kilo alma …

47 comments

  1. Merhaba ben sigara birakma setini aldim tam olarak nasil kulanacagimi bilmiyorum birde ben colyak hastasiyim bir zarari olrmu bilgi verebilirmisiniz tsk

  2. sakın kanmayın arkaadslar bunlar yalan bana iadesi var dediler aldım sımdı ıade yok dıyorlar

  3. sigaranın para iadesi yok arkadaslar aradım müşteri temsilcilerini biz böyle kampayalı ürünlerde para iadesi yok diyolar paket içersindeki ilaçları kullndım üzeine 3 adet sigara ictim vatan tvde ne diyor sahtekar arkadas ne diyor ilaçtan bir tane emin üzerine 1 siğara içersweniz helal olsun diyor ve paranız iade diyor alakası yok bunlar sahtekar aldanmayın sakınnnnn

  4. bende işe yaradı bu gün kulanma ya başladım vatan tv den aldım pastili içtikten sonra sıgara içemiyorsunuz herkeze tavsiye ederim

    • bırakın kendinizi kandırmayı bende aldım kullandım hiç bir halta yaramıyor ben iki pastil içtim üst üste ve üstüne de sigara yaktım

  5. KESİNLİKLE İNANMAYIN SAHTEKAR BUNLAR.Eşimde bende denedik hemde çok ümitliydik. Aldık vatan tvde gördük verdik sipariş. İade garantisi var dediler.aradık kampanyalı ürünlerde iademiz yok diyor bayan.Vatan tv madem böyle bir ürünün reklamını yapıyorsunuz.arkasında duracaksınız söylediklerinizin.Firma da sözünde duracak sizde.insanları kandırıyorsunuz. Tüketici haklarına şikayet ettim. Vatan tv de izlemekkkk yokkk artıkkkk.

  6. Oncelikle s.a bende vatan tv den aldım etkisi vardır diye sandım ama içiyorum fazla etkisi yok yarı yarıya bıraktım sigarayı

  7. 3 gündür kullanıyorum bantını pastilini jelini hiç bi fark yok hala sigara içiyorum son ümit denemedigim ilaç igne kalmamıştı bide bunu denedim ama yok malesef bunlar para tuzagından başka bişey degil bırakmak istiyorsanız ilaçdan igneden medet beklemeyin arkadaşlar ben canlı şahidiyim bıraktım diceksiniz beyinde bitirip bidaha içmiceksiniz hepsi bu ama bunuda ben başaramadım.sakın para yatırmayın bugibi ürünlere derim tecrübeme dayanarak.

  8. sakın inanmayın bu sahtekarlara iadesi var diye satıyorlar ama yok bir halta yaramaz işleri güçleri düzenbazlıktır.olumlu cevap verenlerde kesin kendi adamlarıdır.sakın almayın

  9. Bende internetten aldim ikigundur kullaniyorum yine iciyorum sigara

  10. Bugün aldım ama daha hic kunlanmadim yarin başlamayı düşünüyordum ama bu yorumları görünce bir daha dusunmeliyim dedim

  11. arkadaşlar ben günde 2 paket sigara içiyorum.ben bu ürünü aldım.1. günde 4 dala kadar düşürdüm.2.gün ise bir sigara yakıyorum.3 fırt çekiyorum,tiksiniyorum içemiyorum.bence tavsiye ederim.

  12. Allah belasını versin bunların sakın inanmayın iade var diyorlar ondan sonra kampayali üründe iade yok diyorlar

  13. sa valla arkadaşlar bugün aldim daha yeni içtim bu ilaçtan inşaallah faydasi olur birazda kendim gayret edecek birakacam illaki bu ilaç bahane olacak ama inşallah birakirim

  14. ürünü alan arkadaşlar çağrı merkezine sordum ürünü teslim aldığınızda içinden bırakamazsanız paranız iade diye bir belge vereceğiz dedi sizin ürünlerden böyle bir belge çıktı mı?

  15. arkadaşlar külliyen yalan aldım seti üç gün boyunca hepsini dedikleri qibi kullandım ama sigara içerken hiç birşey değişmedi tv de bi pastil emin üstüne sigara yakamazsınız diodu ben pastille beraber sigara içiodum değişen bişi olmuyodu aradım tüketici hizmetlerini bana ürünü kullanırken sigara içmemem gerektiğini söylediler ama televizyonda hiç öyle birşey söylenmemişti

    ben paramı da hakkımı da HELAL ETMİYORUM

  16. Ben aldım ve kullandım yaklaşık 15 gündür sigara içmiyorum ve canım da istemiyor. Tabi ki yüzde yüz etkisi yok ama kendinizde istedikten sonra çok güzel bi yardımcı oluyor teşekkürler nicoderm

  17. Arkadaşlar biz de dun sipariş verdik bugün elimize ulaştı… Annem çok fazla tiryakisi..o bırakırsa herkes bırakır.. Neticeyi bi kaç gün içinde sizinle paylaşıcam inşllah.. Dua edelim birbirimize herkes bıraksın bu lanet şeyi

  18. Arkadaşlar bende sipariş ettim bugün ulaştı yarın inşallah baslicam bakalim gorcez neticeyi inşallah bırakırım çok istiyorum çünkü astım hastasıyım yeni doktorlarda birakmami öneriyor kendimi zehirliyorum iyice tek ümidim nicoderm inşallah 🙁

  19. Arkadaşlar gerçekten bırakmak isteseniz nu ürünü kullanırken yanında sigara içmezsiniz. Demek ki yalandan deniyorsunuz isteyin ve başarın.

  20. Arkadaşlar iki gün önce yazmıştım…. Neticesini solicem demiştim.. İki gündür kullanıyoruzz… Şiddetle tavsiye ediyorum.. Vallahi hiç umutlu değildim yalan gibi geliyordu.. Normalde günde bir paketi rahatlıkla bitirn annem dünden beri 5 tane anca içti.. Hemen bıtaktırmıyo tabi.. Vücut illa ki nikotini istiyo ama hiç tadını alamıyo.. Ole olunca bir taneyi bile bitiremiyor… Biz şimdiden memnuk kaldık Allah razı olsun.. Hiç bıraktırma günde bi kaça düşürdü ya bu bile inanılmaz bi mutluluk..rabbim hepimizin yardımcısı olsun.. Ama kesinlikle tereddut etmeden alın.. 🙂

    • Merhaba mayıs ayında yorum yapmışsınız aradan uzun süre geçmiş faydası oldumu ilacın birakabildiniz mi tamamen sigarayı

  21. merhaba.bende sigara tiryakisiyim.günde 2 paket içiyorum akciger hastasıyım artık bırakmam lazım ama 20 yıldır içiyorum bağımlılık var.beyinde bitiyor denilir hep ama bagımlılık beyni dinlemiyor.sigara bantı sakız aldım hatta eczaneden set aldım ama genelde sakinleşirici ilaç o settekiler.ben sinirden içmiyorum.bide haplara alışıcam diye kullanmadım.nicoderm nedir nasıldır bilemedim.yüzlerce reklam var böyle.hangisi dogru şaşırdım.başka bir ilaçla bırakan varsa yazsın lütfen.sevaba girer.

    • Dilek hanım merhaba ortalama bende 20 yıldır kullanıcıyım.
      Bu üründen sipariş verdim ve teslim aldım, dedim ki kendimi psikolojikmen hazır hissettiğimde kullanacağım dedim.
      1 hafta önce iş yerinde çalışırken paketimi kırıp attım ve şimdi içmiyorum.
      Aldığım ürünü 1 kez kullandım destek olsun diye sonradan kullanmadım.
      Yani kısacası dilek herşey beyinde bitiyor ( 20 yıllık yaklaşık 2 paket içiyorum )

      • tabi kardeşim kolay değil 20 senelik alışkanlığı bitirioruz.yanlız ben şuna inanıyorum sigara içmein kendiside tedavi edilmesi gereken bir hastalık

  22. arkadaşlar bende aldım faydası var ama önce sen bırakmak istiyonmu bi düşün bu bi gayret meselisidir bu tip bitkiseller sadece yardımcıdır bıraktırcek diye bişey yok öcelikle sen kendinden emin olman lazım

  23. Arkadaslar campix diye bir ilac var eczanelerden alabilirsiniz 14 gunde sigarayi birakabilirsiniz urun ile ilgili detayli bilgi eczanelerden ogrenebilirsiniz herkese saygi ve sevgilerle…

    • tabi kardeşim kolay değil 20 senelik alışkanlığı bitirioruz.yanlız ben şuna inanıyorum sigara içmein kendiside tedavi edilmesi gereken bir hastalık

  24. Arkadaşlar nicoderm tamamen psikolojik ben 4 aydır içmiyorum. Nicoderm sayesinde 🙂

  25. Saglığa bir zararı varmıdır bilgi alabilirmiyim lütfen babam aldığı için soruyorum …..

  26. ilk gün sanki işe yarıyor gibi ama 2. günün sonunda bakıyorsun 15 pastil yutmuşun sigarayı bırakayım derken bide şeker hastası olucaz jel hikaye mis gibi füme kokuyor tiskindirme ile alakası yok bant anlamadım yatarken takdığım için zaten ben sigara içmek için yataktan kalkmıyordum hiç kalkanlara sormak lazım bence hikaye nane şekeride bence aynı etkiyi yapar.

  27. Ben bu urunu aldım ve 6 aydır kullanmıyorum. Bir kere sigarayı bırakmak istiyorsanız önce inanın bu urunun bıraktıracağına.. Ayrıca 15 tane pastil yutacağınıza günde 3 defa alın ağzınıza ve ben urun bitmeden bıraktım sigarayı. Sizde isterseniz bu yardımcı olur zaten kimyasal bi ilaç değil.

  28. Coskun Küçükçolak

    Ya arkadaşım salakmısınız nesiniz gayet faydası var kısaca faydasını söylemek gerekirse sigara isteğini azaltıyo bu bir vücutta titremeyi gözle görünür bir şekilde düşürüyo bu zaten bizim zorlandığımız nokta saatler ilerledikçe vücutta titreme ve halsizlik meydana gelmesi bunu bu ilaç aşıyo bırak isteyen arkadaşlar için bu ilacı öneriyorum saçma sapan yorumlar yapılmasın

  29. Reklamı sunan adamın sıfatında meymenet yokki doğru söylesin.. o reklamı yapan adam sigara kullanmıyosa beni s… bu herif sigara değil esrar bile kullanıyodur… yalancı üçkağıtçılar…

  30. Sakin almayin arkadaslar 3 gundur oluyorum resmen siddetli bas agrisi ve karin agrisindan sadece pastilden bitane kullandim bu 4 uncu gun hala berbatim bas ve migde agrisindan almayin sakin

  31. bende bir haftadır almışım şu anda ürün yanımda hiç kullanmadım ona bakıp sigara içiyorum çok keyifli oluyor tavsiye ederim 😀

  32. Bizde aldik jeli için kokusuz demisler kokusundan olduk bittik oksurmeye basladik bant zaten dogru duzgun yapismiyor pastilden sonra bir sigara daha yaktim bisi anlamadim ise yaramiyor paraniza yazik etmeyin bencede

  33. Bi boka yaramiyo dolandiricilar paramida vermedi geri

  34. Arkadaşlar sakın inanmayın bana bu set yerine dandirikten ilaclar yollamıslar bu pastili falan da yollamamıslar siz düşünün artık bunlar dolandırıcı..

    • Bahsettiğiniz ürünü siparis verdim dalgası geliyorsunuz , Melisa çayı gonderip geri iade ettim parami geri iade etmezseniz tüketici haklarını bildirecektir sizi

  35. Bahsettiğiniz ürünü siparis verdim dalgası geliyorsunuz , Melisa çayı gonderip geri iade ettim parami geri iade etmezseniz tüketici haklarını bildirecektir sizi

  36. Bos kutu gonderildi ici bos kapsulun ulasabilecegim bir numara bile yok

  37. sigara denen illeti setikullanan değil isteyenler bırakır 20 yıl içtim artık bırakmalıyım dedim yüzde doksan beyin gücü yüzde on da ilaçların etkisi olur siz doksanlık bölümü halletmeden onluk bölüm işe yaramaz beyin gücünüzü kullanın arkadaşlar inanın bütün ilaçlardan güçlüdür onlardan mucize beklemeyin nikotin canavarınızı aç bırakarak 3 günde öldürebilirsiniz bütün builaçlar canavarı az da olsa besliyor sadece süreci uzatıyorsunuz ben canavarı açlıktan öldürdüm ve dört aydır rahatım

salih için bir cevap yazın Cevabı iptal et