Home / İnternet / E-Ticaret Siteleri / Firsatmobil.com Şikayetleri | Fırsat Mobil Şikayet
Fırsat Mobil

Firsatmobil.com Şikayetleri | Fırsat Mobil Şikayet

Firsatmobil.com Şikayetleri | Fırsat Mobil şikayet kutusu – Merhaba değerli kullanıcı yorumları ziyaretçileri bu başlığımızda Firsatmobil.com internet sitesi ile ilgili yaşadığınız sorunları, şikayetleri veya tavsiyeleri paylaşabilirsiniz. FırsatMobil.com hakkında neler düşündüğünüzü siz de aşağıdaki yorum bölümünden diğer müşteriler ile paylaşmak istemez misiniz?

Firsatmobil.com Şikayetleri

Fırsat Mobil
Fırsat Mobil

Evet arkadaşlar fırsatmobil.com internet sitesi hakkında neler düşündüğünüzü aşağıdaki yorum bölümünden paylaşabilirsiniz. Lütfen yapacağınız yorumların diğer müşteriler tarafından dikkate alındığını unutmayınız. İyi günler dileklerimizle.


Benzer Kullanıcı Yorumları:

fırsatmobil com (173), fırsatmobil (77), fırsat mobil (60), fırsat mobil şikayet (47), firsat mobil com (45), mobil fırsat şikayet (15)

Check Also

Game Sultan (gamesultan.com) Kullanıcı Yorumları

Game Sultan (gamesultan.com) Kullanıcı Yorumları ve Şikayetleri online oyunlarda premium, oyun parası, nakit ve cash gibi …

131 comments

  1. arkadaşlar ben aradım konuştum kampanya durdurulmuş daha önceden telefon alan kişilere 30 içinde gönderedilcekmiş bilginize arayıp sora bilirsiniz tel.numaram 05354329937

    • Mehmet gürel

      ben sipariş vereli 4 ay oldu..hani nerde sipariş.yerine sarımsak çay gönderdiler.düpe düz dolandırıldım.haram zehir olsun,yiyecek ekmeğe muhtaç olsunlar…kan kussunlar….

  2. mehmet gürel

    bir numaralı sahtekar bir site burası.milletin paralarını alıp,küfür ederek sarımsak çay ve benzeri hediyeler altında telefon satıyoruz diye yetimin hakkını yiyorlar.allah sizin gibilerin belasını versin ,milletten haksız yere aldığınız paraları hastane parası olarak çoluk,çocuğunuzdan çıksın.haram zehir kan kusun….ahirette iki elim yakanızda bunu böyle bilin sahtekarlar…

  3. arkadaşlar bu tel. replikası var kore malı android sistem piysada 4ootl iphone 5s

  4. 1 ay bir hafta oldu tel aradım konuştuk tüy düküçü heyiyeleri imiş yüzünçü kişiyide geçemesine rağmen hala bekliyoruz alan aldım demiyor satan sattım demiyor insanlar kan ağlıyor isyan ediyor beddua ediyor bir kişide aldım demiyor nerde bu devlet nerde bu millet AKP le ortakmı çalışıyorsunuz bu nedir insanlar kandırmak yalan söylemek haram lokma yemek helede çoçuğunuzun ananızın bacınızın boğazından nasıl geçiyor kulaklarınız hiçmi çınlamıyor namusunuz şerefinizdemi yok insanlara neden sağlıklı bilgi vermiyorsunuz sırası gelene telefonunu vermiyorsunuz üç kuruş için değermi yukarda yazdığım değerler için dininiz imanınızdamı yok bana ve diğer insanlara ya doğru bilgi verin doğru olduğunuzu kanıtlayın bizde bilelim UNUTMAYIN KİM YANLIŞ YAPARSA KENDİNDE VEYA AİLESİNDE VEYA ANASINDA BACISINDA MUTLAK VE MUTLAK ÇIKAR YAZIK HARAM YEMEYİN KÜFÜR BEDDUA YEMEYİN BU DÜNYA FANİ BİZLERDE FANİYİZ TLF 5457630818 YİNE BİLGİ VERİRSENİZ İYİ OLUR

  5. arkadaşlar bende bu dolandırıcıların tuzaına düştüm nasıl ne yapabiliriz düzen bazlar reziller

  6. arkadaşlar bir buçuk ay geçmesine rağmen bana hala bişe gelmedi bunlar anladığım kadarıyla saktekar insanlar bu kişiler telefonlarını arıyorum bakan yok bu kişileri doğrudan başbakanlık sitesi üzerinden başbakanlığa şikayet edelim tüketiçi hakem heyetlerine şikayet edelim ödediğimiz memla düşük olabilir ama bizler gibi binlerce kişinin kanını emiyorlar bunu yapmak bir vatandaşlık görevidir gördüğümüz her saktekarı şikayet etmeliyiz bizlerin parasıyla saltanat yaşamalarına seyirçi kalmamalıyız

    • huseyın aksak

      Bımere sıkayet edelım toplu sıkayet etklı olacaktır ırtbagecelım bırlıkten guc doğar 5303643877

      • aynen bende katılıyorum sizin fikrinize dolandırıldık resmen ya çayları kaptırdılar bize ortada telefon filan yok tüketici haklarına şikayet edelim onlar donuna varana kadar alırlar rezillikleri çıksın ortaya bizde alacağımızı alırız yazık günah yolda bulmuyoruz bu dangalaklara bedava para vermek için çalışmıyoruz haram zıkkım zehir olsun bu fırsat mobilin telefon numarasında yola çıkarak yerlerinide buluruz o zaman cezasınıda biz kesmiş oluruz karaktersizlerin bence bu şikayet konusunun üstünde duralım yanımızda olmak isteyen benimle msn adresimden ulaşabilirler saygılarımla… melih_mst_41@hotmail.com

  7. adiler bunlar.insanları kandıryorlar.alah cezasını versın.tüketicı haklara şikayet edın.bankadan çikarın ödenmiş faturayı.onlar onları bulurlar

  8. Bende telefon ettim 27 ocaktan önce 2 hafta içinde gönderilecek dediler gelen giden yok telefonlara bakan da yok bimer veya başka bir yere nereye yazacaksak yazalım…

  9. aynen bende telefon edıyorum bır haftdan berı bakmıyrlar.bunlar sutu bozuk ınsanlar.allah onların belasını verecek merak etmeyın.kardesım devletde suc var.buna karsı bır duzenleme yapamadılar.bakın devlet sımdı pornaya taktı.bızı sıklemezlewr bıle

  10. 3 ay bitti 4 aya girdim paramızı peşin alıyorlar hala sıram gelmedi kısacası dolandırıldık arkadaşlar haram olsun hele benim gibi kıt kanaat geçinen birinin parası yenmez allaha havaleediyorum sizi

  11. 2 ay paramızı peşin kargo ne zaman cevap gelme sahte mi

  12. arkadaşlar mahkeme kapatmış onların sitesini onları şikayet eden varmı paramzı nasıl alacaz peki bi bilgisi oln ltfn yardm etsn

  13. beyler ıcınız rahat olsun aynısını bana yaptılar hesının ananından emdıhı sutu gırtlahında bıraktım hele bu sıteyı kuran dolandırıcı ayahımın altını opuyordu abı ben yaptım sen yapma lutfen dıyordu dıyer serefsızler kactı ama sıteyı kuan kısı bır temız dayak yedı beyler yerlerı bahcelı evlerde deposuda beylık duzunde beykent sıtesının hemen karsında ufak bı yazahane 4 kıslik bır sebeke

  14. cengiz zengin

    iki telefon bir laptap olarak 180 tl krdi kartımdan ödeme yapaldı maalesef tüy dökücü bir kırem gönderildi başkada hiçbirsey gönderilmedi maalesef bizde dolandırıldık nererye başvuracağımı bilmiyorum

  15. süleyman durmaz

    malesef bizde dolandırıldık 75 tl

  16. merhaba arkadaslar bende bu denyoların oyununa geldım sızler gıbı ama bırakmayalım bu konuyu bence hep bırlıkte mahkemeye verelım odedıgımız hesap numarasından bıle bulurlar bunları ben boyle dusunuyorum tek tek vereemıze bı yolunu bulalım hep bırlıkte veelım mahkemeye

  17. Sanırım kabahat bizde. 75 tl iphone, 59 tl s4 mü olur demiyoruz. Bunlarda insanların bu zaaflarından faydalanıyor? 0262 641 34 50 verdikleri tel çalıyor ama ilk iki ay açan vardı, konuşmaktan aciz bir adam. Şimdi o da çıkmıyor.Zamanı olan varsa savcılığa dilekçe versin. Hiç olmazsa bundan sonra kimse dolandırılmasın. Şikayet vara şikayet edelim, bimer ( başbakanlık şikayet) yazalım.Cumhurbaşkanlığı şikayet sayfasına yazalım. Bu tür ticaretin önüne geçilsin bizim gibi saf temiz vatandaşlar dolandırılmasın.

  18. Bu adi şerefsizlere bende 126 tl kaptırdım. Hemde 2013 Aralık ayında sipariş verdim gele gele 3 kutu sarımsak çayı geldi. Onuda 12,5 tl den 37,5 ye aldım hediyesiymiş aktarda 5 tl ye satıyorlar arkadaşlar bu anası ne idüğü belirsiz insanları şikayet edip paramızı geri alabileceğimiz bir mercinin olduğunu bilen varsa insanlık namına bildirsin ki cezaları bu dünyada kesilsin eğer toplu hareket edelim diyorsanız ben varım 0 506 5939160

  19. Bende dolandırıldım 300tl siteyide kapatmıs alCaklar

  20. cevdet karaarslan

    ARKAŞLAR BEN MARTTIN 1 inden beri araştırıyorum adreslerinden tel zaten cevap vermiyo hepsi kapalı veya dairelerini boşaltmışlar kaçmışlar ULAŞILAMIYOR BENDE TÜKETİCİ MAH KEMESİNE GİTTİM SONUNDA ONLARDA BANA KULANILAN BİR ADRES VER DAVA AÇalım dedi gebzede osman yılmaz mahallesinde olan vadı orada kapalı baktım kimse yok BİTANEDEDE PENDİKTE VARMIŞ YAKIN OLAN VARSA KONTUROLEDERSE İİ OLUR PENDİK 19 MAYIS CAD NO .7. PENDİK İST ..istasyonla belediye arasında kalıyor…..bu arada başka şekil deparasını alan var sa paylaşsınlar

  21. cevdet karaarslan

    arkaşlar ben bimerede yazdım şikayer var com larada yazdım netice yok ….bu ülkede isan olamıcakmıyız BİZDEMİ KÖTÜLÜK YAPALIM …ASLINADA ÖRGÜTLENİP KAPIDA ÖDEMELİ İSTEYİP ..GERİ İADE EDİP BU SİTELERİ BIKTIRMALIYIZ BEN BÖYLE DÜŞÜNÜYORUM …DEVLETİMİZ BULARA İZİN VEDİK ÇE BİZLER MADUR OLMAYA MAHKUMUZ İNŞALAH YETKİLİ MERCİLER BİRAN ÖNCE BU SORUNUMUZA BİÇARE BULLAR … YOKSA DÜŞÜNCELERİMİ UYGULAYACAGIM ŞİPARİŞ VERİP GERİ İADEEDECEGİM

  22. arkadaşlar bu şerefsiz o çocuklarını nasıl bulacağız başımızdaki devlet bunlara aman vermekte inceleyenmi var denetleyenmi var sanırım paralar gitti sıranız gelince ürün elinizde diyerek herkesi dolandırdılar.
    5447650133..

  23. bende aynı şekilde dolandırıldım 31-12 2013 te yın son fırsatı diye girdim 15-01-2014 te tüy dökücü krem geldi aradım zorda olsa çıktılar hediye dediler bende hemen dökümanları alıp antalya cumhuriyet baş savcılığına dolandıldım diye suc duyurusunda bulundum savcılıktan gelecek haberi bekliyorum
    sizlerde tüketici hakem heyetne değilde savcılığa suc duyurusunda bulunun butür asalaklara fırsat vermeyelim

  24. ocak ayında aldım ben 11 ay oldu tüy dökücü krem gönderdiler o zamandan beri ses soluk yok hiçbir şekilde ulaşamadım.Allah belalarını versin haram olsun…

  25. şikatyetçiyim 5372336457

Bir Cevap Yazın