A-101 Hi-Level T702 Tablet Yorumları

Hi-Level T702 Tablet
Hi-Level T702 Tablet yorumları



Hi-Level T702 Tablet Yorumları – A-101 marketlerinde satışa sunulan ve çokça kişi tarafından beğenilen hi-level t702 tablet bilgisayar yorumları ve şikayetleri burada dile getiriliyor. BİM ve A-101 benzeri marketler zincirlerinde bu türlü ürünler genelde halk tarafından büyük ilgi görüyor. Nedeni ise BİM ve A-101 sahiplerinin kaliteli ürünleri halka sunduklarından olsa gerektir.

Bu başlık altında ise Hi-Level T702 Tablet özellikleri ve fiyatı hakında biraz bilgi verelim istedik. A-101 de satışa sunulan Hi-Level T702 Tablet fiyatı 199 TL‘dir. Tablet PC almak isteyenler için güzel bir ürün olduğu kanaatindeyiz.

Hi-Level T702 Tablet

Özelliklerinin hepsini burada paylaşmak zaman alacaktır. Kaldı ki çoğu özelliği diğer Tablet PC ler ile aynıdır.

  • Ekran kapasitesi 7 inç olup dokunmatik kapasitiftir.
  • Ekran çözünürlüğü 800×480 piksel olup  Rockchip 2918 1.2 Ghz işlemciye sahiptir.
  • Android 4.0.2 işletim sistemi, 16 Gb T-Flash hafıza ve 32Gb’a kadar yükseltilebilir kart desteği,
  • 1Gb DDR3 Ram bellek, kablosuz internet bağlantı özelliği,
  • HDMI bağlantısı ile tv’ye veya HDMI bağlantısı olan başka bir multimedia aygıta bağlanabilme özelliği,
  • ve diğer tablet özelliklerinden bir çoğu hi level t702 tablet bilgisayarda mevcuttur.

Aslında bakacak olursak bir kaç eksik yanı da yok değil. Mesela diğer tablet bilgisayarlar normalde 9-10 inç arasında olurken Hi-Level T702 Tablet 7 inç boyutundadır. Mesela Wi-Fi özelliği diğer tablet bilgisayarlara nazaran daha az gelişmiş seviyededir.

Hi-Level T702 Tablet PC Yorumları

Yusuf Şahin arkadaşım USB konusu hakkında çok güzel bir noktaya daha değinmiştir. USB girişi olması iyi olsa da bu konuda dikkat etmeniz gereken bir konu var ki o da virüsler. Zira Tablete bulaşan bir virüsü temizlemek Notebook ya da Masa Üstü PC ler gibi kolay değil.

Apple İpad ya da Samsung marka Tabletler kadar pratik ve esnek yapıya sahip olabilcek bir beklenti içerisine girilmemesi gerektiğini son olarak belirtmek istiyoruz. Standart kullanıcılar için uygun olmakla birlikte verdiğiniz paranında çöpe gideceğini düşünülmemesi kanâtindeyiz.

Konu ile ilgili her türlü Soru, ELeştiri ve Önerilernizi bizlerle aşağıda ki yorum bölümünden paylaşabilirsiniz. Alan kişilerinde yorumları bizim için büyük önem taşıdığını belirtmek istiyoruz.

Hi-Level T702 Tablet PC Ekran Görüntüsü

Hi-Level T702 Tablet
Hi-Level T702 Tablet yorumları



Benzer Kullanıcı Yorumları:

hi level tablet (319), hi level (55), a101 (54), hi-level tablet (52), hi level 7 inch tablet (41), hi level tablet nasıl (38)

79 yorum

  1. dün sabah sabahın köründe hı-level tablet almak için A101 in yolunu tuttum ,mağazaya sadece 1 adet gelmiş ve onu aldım ,eve gelip bir kaç saat şarjdan sonra,incelemek için elime aldım,tuşların bir kaçı işlemiyordu,akşamınaysa hiç bir tuş işlemez oldu,yani büyük bir hayal kırıklığı yaşadım,bugün mağazaya gittim ,ellerinde ürün olmadığı için para iadesi yapıyorlar

  2. Hi Level t702 tablet pc ilk video incelemesi yayımlandı izlemenizi tavsiye ederim bende bu model tablet pc kullanıyorum gayet başarılı bir çalışma olmuş.Buyrun Link;

  3. A101den aldığım hı-lever android tablet kablosuz açılıyor diyor fakat defalarca uğraştığım çeşitli yollar denediğim halde bir türlü açılmıyor başka ne yapabilirim acaba?yol gösterilirse sevinirim.geri vermeyede gönlüm razı olmuyor çok sevimli..

  4. ben bagcılar göztepe mah oturuyorum marketlerinizi çok beyeniyoruz ordu ünyede çok var bızim burayada ıstıyoruz dıyer marketleriniz uzak ilgilenirseniz seviniriz teşekür ederiz

  5. ŞİKAYET
    a 101 den almış oldugum tablet bılgısayarın sarj yerı çalışmıyor şarj aletını tam oturtmak için bastırdıgımda ekranı catladı ve kullanıcı hatası deyıp gerı gonderdiler ben kesınlıkle tavsıye etmıyorum,ve hı-level firmasını tüketici haklarına şikayet ettim

  6. Ben A101 çalışanıyım. Nur şafak Ütücü’nün problemine çözüm için yazıyorum. A101 de koşulsuz iade var. firmayla çözüm bulamadıysanız aldığınız 101 şubesine ilk 15 gün içinde fişi ile birlikte geri iade edebilirsiniz. oldu ki servisine yolladınız 101 mağazasıyla irtibata geçin onlar size mutlaka yardımcı olacaktır.

  7. Arkadaşlar Şarjzı ne kadar gidiyor.Tam dolu iken Sudoku oynadım.6 dakika da bitti bu işte bir yanlışlık olmalı diye düşünüyorum.Bu konu da bir fikri olan varsa paylaşsın lütfen.

    • Bende 24 ekimde aldım tableti. Sanırım sizin cihazınızda bir sorun var. Tam dolu şarj ile wi-fi açık şekilde 3.5 saat kullanabiliyorum. Bu sürede internetten oyunlar ve programlar indirdim ve denedim. yoğun şekilde kullandım yani.
      Tablet hakkında yorumlarımıda yazayım.
      Olumlu görüşlerim:
      -Dokunmatiği oldukça başarılı. Çoklu dokunmatik destekliyor.
      -Hız olarak gayet yeterli. wifi bağlantısı sorunsuz çalışıyor.
      -Hiç bir yerde yazmamasına karşın cihazda ivme sensörü bulunmakta. cihazı hareket ettirerek oyun oynanabiliyor.
      -Ekran parlaklığı güzel.
      -Logitech kablosuz mouse bağladım çalıştı. USB bellekte çalışı. Ancak USB bluetooth çalışmadı malesef.
      -Kutudan çıkan kulaklık tam anlamıyla çöp. Philips kulaklıklarımla mp3 dinledim, youtubedan video izledim, bası olsun netlik olsun gayet güzel. Fakat herhangi bir müzik çalmazken ekrana dokununca yada başka bir işlem yapınca kulaklıkta hafif bir parazit oluşuyor. Müzik çalarken farkedilmiyor bu.
      -Bluetooth yok.
      -Tabletin arkasına dokununca ekranda hafif bir dalgalanma oluyor.(şarj girişi olan tarafa yakın. Koyu renklerde daha belli oluyor. Sanırım ekranın arkasından birşeyler baskı uyguluyor. PC LCD ekranlarına tırnakla bastırınca oluşan dalgalanma gibi.)
      -marketten indirdiğim AnTuTu benchmark ile test ettim işlemci 1008Mhz, hafıza 503.9MB, RAM 712.4MB, SD kart 14GB çıktı. Bu arada cihazımda SD kart takılı değil kendi hafızasını sd kart olarak görüyor. (Yani işlemcimiz 1Ghz. 16GB flash hafıza dosya sisteminden dolayı böyle gözükebilir fakat 1GB RAMın 300 MBı nerede anlayamadım.)

      • verdiğiniz bilgiler için teşekkür ediyorum,tablet pc’ler paylaşımlı ram kullanıyor olabilirmi yani demek istediğim geri kalan 300 mb ekran için kullanılıyor olabilirmi ?

  8. iki gün önce tableti aldım dün gece şifre koydum tuş takımını açabiliyodum kapattım bu sabah açtım kendi koyduğum şifreyi kabul etmiyor ? ne yapmam lazım

  9. Bende tableti 10 yaşında kızıma aldım ve yeterince hor kullanmasına rağmen bence harika bi alet, ne donma oldu ne takılma oyunlarıda oynuyoruz filmde izliyoruz müzikte dinliyoruz, uygulamalarıda yükleyip çalıştırıyoruz.

  10. Bende aldim memnunum. Donma falan yok suan tablledten yaziyorum.elektronik sans isi olulu sonuclar daha fazladir emin olun.hic bir kusuru uok sarji az gidio okadar 9 yasindaki kardesime aldim annele pylasamiyorlar:-) 47 yasindaki kadin bize firsat vermiyoo.tavsiye ederim.

    • Sana katılıyorum Akif. Ürünü almadan önce burdaki yorumları okudum korktum ama ürünü aldıktan sonra iyiki almışım dedim. Fiyatına göre çok çok uygun. Elektronik ürün sonuçta hatalı çıkabilir. A101 Mağazaları koşulsuz şartsız iadenizi kabul ediyor. Hatta ilk gün ben aldığımda “üründen memnun kalmazsanız yarın iade edebilirsiniz, faturanıza da kaşeyi yarın vuralım” dediler. Bence Ürün de hizmet de 10 numara….

  11. bn iki gun ooldu alalı ama hıc memmun degılım bazen ekran gıdıp gelıyo ve vınn takıyorum ama gormuyo ayarlarını yqapıyorum ama kaydetmıyo bu gfun gıdıp gerı verecem olmazsa

  12. arada sırada flash bellek takdığımızda donuyor ve şar cihazını takdığımda ışık yanıyor ama donuk oluyor bataryasını çıkarmakta mümkün değil ama şarzı bitince karıncalanma oluyor şar ettikten sonra dğzgün çalışıyor ama şarzın bitmesini beklemekten çok sıkılıyorum yardımcı olabilirmisiniz

  13. bende 24 ekim 2012 carsamba gunu aldim tableti ve kamerasi arizali cikti.markete goturdum ve bayram oldugu icin 30 ekim sali gunu getirmemi soylediler.bakalim ne olacak.iade istemiyorum aslinda iyi bir tablet.fiyat olarakda cok iyi fakat tamirde istemiyorum.degisim yapmazlarsa iade edicem herhalde.

  14. bütün yorumlara baktım hep olumsuz … bunu anlamadım
    çünkü bende aldım tableti ama A 101 den almadım, bu fark edermi bilmem kipadan aldım
    inanın çok memnunum dokunmatiği çok güzel hiç bir sorunda yok belkide benim şansıma bilmiyorum..
    tavsiye ederim

  15. Meraba bende su an bu tabletten yaziyorum memnunum ama benim merak ettigim tanlet safj olunca sarj isigi kirmizidan yesile donmuyor sadece sonuyor gecen gunde tam dolu oomasina karsin kirmizi yanmayadevam ediyordu tekrar sarja taktim sabah baktim isik sonmus ama sarji dolunca ledin yesil olmasi gerekmezmi.birde iki oda sonra wirelessten sinyal alamiyor evdeki laptop evin heryerinden baglanirken bu baglanmiayor ram konusu ayri bir bilmece bende ram yazan yerde 712 mb var 1gb ramin geri kalani nerde onu merak ediyorum.sorularim bunlar cevaplayan herkese tesekku ederim.tabletten cok memnunum dokunmatigi hizi cok guzel

  16. arada sırada flash bellek takdığımızda donuyor ve şarz cihazını takdığımda ışık yanıyor ama donuk oluyor bataryasını çıkarmakta mümkün değil ama şarzı bitince karıncalanma oluyor şarz ettikten sonra düzgün çalışıyor ama şarzın bitmesini beklemekten çok sıkılıyorum yardımcı olabilirmisiniz

  17. sabah yarım saat bekliyoruz ürünler için bitmesin diye iki üç tane geiyor nedir bu böyle milleti bunun içinmi rahatsız ediyorsunuz siz arhavi mağazasında sabah erkenden dikiş makinesini almak için gitttiğimde içerde bir veya iki tane kalmıştı üstelik orda çalışanlardan ikisi gizli gizli ürünü bizden saklayıp yukarı çıkarttılar kameradan izlerseniz görürsünüz sabah 08:50 gibi bizi bu yüzdenmi bekletiyorsunuz bu nasıl bi saçmalıktır

  18. bende aldm kullaniyorum hiic bi sorun yok sukur donma klavye vs hatta bugun klavyeli kilif aldim daha rahat oldu tavsiye ederim yalniz goruntulu konusma skinti ya bi turlu ayarlayamadm bilgisayarcilarda yardimci olamadi bunun icin bi onerisi olan var mi acaba

  19. Yarın 15 Kasım 2012 Perşembe günü yeniden satışa sunuluyor cihaz.
    Okuduğum tüm olumsuz yorumlara karşı yinede yarın bir tane alacağımı. Beğenmez ya da sorun yaşarsam iade ederim.
    A101de ürün iade konusunda hiçbir sıkıntı yaşamadım şimdiye kadar.

  20. kimse bu tabletten almasın çok sorun çıkıo alalı 2 gün oldu şarjı 10 dk zor gidiyo dolu olduğu halde ve durduk yere kendi kendine bozuldu ekran gitti ben çöpe attımm kimseyede tavsiye etmem çok kötü bi cihaz

  21. merhaba bu tablet pc ile bir gsm operatöründen alabileceğim modemle internete girebiliyormuyum. 1 cb lık modem alıp tablette internette geiznebiliyormuyum. tşk ederim.

  22. merhaaba arkadaşlar bende aldım hı level tablet fakat tablettemı sorun war bız mı bulamadık bılemedım gallerı dıye bır bolum yok tablette :S resım atmak ıcın kendı pc m ıle baglantı yaptım ıcınee resımler attım fakat bulamıyorum neredee bu resımler acaba ? kullanma klvuzunda galleri bolumunde dıo bulamadım olee bı yer
    2.sorunumda flaş bellek ve hafıza kartı taktım takıldı dıye gosterıo amaa bulamadım nerden ıcıne gırıp gorebılcegımı.tft kart takılı değil dıyor lutfen acil yardım :((

  23. arkadaslar hı level tablet guselde sımdı bı sorunla karsılaastım ekranın sag ust menu sekmesnın oldugu yerde dewamlı ıngılızce yazılar gecıyo bunun gıderılmesı nerden olurcevap yazarsanız sevınırım

  24. bende 1 hafta oldu tableti alalı ama cektigim resimleri bulamıyorum cıkmıyo menuye girdigimde resimler secenegi gibi bir şey yok cekilen resimleri blamıyorum ve sarjı cok az gidiyo :((

Bir Cevap Yazın